روش های ارسال در کولينگ خودرو

 

نکته  1: محل تحويل کالای خريداری شده توسط مشتری – درب فروشگاه فروشنده- ميباشد. (لذا کليه هزينه های جابجايي و حمل کالا از درب فروشگاه  کولينگ خودرو تا مقصد نهايي به عهده خريدار ميباشد).

 

نکته 2:  هزينه ارسال سفارش به مقصد مشتری (تهران و شهرستان):

برای بسته های سبک و سنگین (بالای ۱۵کیلوگرم) و کالاهای حجیم،هزینه و نحوه ارسال متفاوت ميباشد. (اعم از مقصد تحويل کالا آدرس مشتری–ويا مقصد تحويل کالا شرکتهای مختلف حمل و نقل–دفاتر پستی–پايانه های اتوبوسرانی و تاکسيرانی شهری و بین شهری-پايانه های باربری بین شهری)

 

نکته 3: مدت زمان لازم جهت آماده سازی سفارش و  تحويل/ارسال کالا:

اگر تا قبل از ساعت 14مشتری سفارش خود را ثبت کرده باشد در همان روز  و تاپايان ساعت کاری فروشگاه نسبت به بررسی–کارسازی اقدام  و باتوجه به مدت زمان برآورد شده برای هر روش حمل ونقل کالا ارسال خواهدشد. درغير اينصورت ادامه فرآيند بررسی و ارسال سفارش با شروع ساعت کاری روز بعد (روزهای کاری و غيرتعطيل هفته) انجام خواهد پذيرفت.

*لازم بذکر است چنانچه مدت ارسال کالا طولانی شود به عهده مرجعی است که برای ارسال انتخاب نموده اید. به محض تحویل سفارش به مرجع موردنظر برای شما پیامکی ارسال میشود که بعد از آن دیگر کولينگ خودرو عهده دار مدت زمان تحویل کالا نمیباشد.

روش تحويل کالا به مشتری:

 

الف- محل دريافت کالا توسط مشتری شهر تهران ثبت شده است.

برای آدرس های ثبت شده در شهر تهران 4 نوع شیوه تحويل/ارسال درنظر گرفته شده است:

  • تحويل حضوری

این روش مناسب خریدارانی می باشد که خود ( و يا فرد مورد اعتماد ديگری از طرف خريدار ) اقدام به دريافت کالا از فروشگاه کولينگ خودرو می نمایند. هماهنگی تحویل بار پس از خرید , توسط پشتیبانی سایت با خریدار انجام می شود.
تحویل بار از انبارهای کولينگ خودرو فقط با ارائه کارت شناسایی معتبر خریدار وتحویل گیرنده بار امکان پذیر می باشد.

 

  • ارسال با پيک موتوی / آژانس: این شیوه از ارسال هم مخصوص کالاهای  کمتر از 25 کیلو (کم حجم و سبک) میباشد که زمان دريافت مشتری حداکثر 4 ساعت پس از تکميل سفارش خواهد بود- ارسال اکسپرس
  • ارسال با وانت بار: این شیوه برای محصولات سنگین وحجیم  استفاده ميشود که زمان دريافت مشتری حداکثر 6 ساعت پس از تکميل سفارش خواهد بود.
  • ارسال با تيپاکس: این شیوه از ارسال مخصوص کالاهای  کمتر از 25 کیلو (کم حجم و سبک) میباشد وزمان دريافت مشتری حداکثر 48 ساعت پس از تکميل سفارش خواهد بود- ارسال عادی

 

 

ب- محل دريافت کالا توسط مشتری شهر و شهرستانهای سراسر ايران (غير از شهر تهران) ثبت شده است.

درصورتيکه مقصد تحويل کالا ساير شهرها و شهرستانها باشد – 4 نوع شیوه تحويل/ارسال درنظر گرفته شده است:

1-تحويل حضوری

این روش مناسب خریدارانی می باشد که خود ( و يا فرد مورد اعتماد ديگری از طرف خريدار ) اقدام به دريافت کالا از فروشگاه کولينگ خودرو می نمایند. هماهنگی تحویل بار پس از خرید , توسط پشتیبانی سایت با خریدار انجام می شود.
تحویل بار از انبارهای کولينگ خودرو فقط با ارائه کارت شناسایی معتبر خریدار وتحویل گیرنده بار امکان پذیر می باشد.

2-ارسال از طريق باربری : این شیوه برای محصولات سنگین، حجیم و کالاهایی که در لیست ممنوعیت ارسال پست و تیپاکس است استفاده میشود و ممکن است تا 5 روز کاری پس از تکميل سفارش طول بکشد .

3-ترمینال اتوبوس و تاکسي : این روش هم مانند باربری برای کالاهای سنگین، حجیم و کالاهایی که در لیست ممنوعیت ارسال پست و تیپاکس است کاربرد دارد. مدت زمان تحویل محصول از این شیوه بسته به آدرس مشتری تا 48 ساعت پس از تکميل سفارش زمان می‌برد.

4-تیپاکس : این شیوه از ارسال هم مخصوص کالاهای  کمتر از 25 کیلو (کم حجم و سبک) میباشد و طی 24 تا 72 ساعت پس از تکميل سفارش به دست مشتری خواهد رسید.

 

تبصره 1- تمامی سفارشات در روزهای عادی، طبق رویه های کولينگ خودرو ارسال می شوند و در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ، پر ازدحام و یا شرایط فورس ماژور ممکن است تغییری در رویه ارسال انجام شود که در صورت وقوع از پشتیبانی کولينگ خودرو با خریدار تماس گرفته و تاخیر را اعلام خواهند نمود.

تبصره 2- در حال حاضر در روز های جمعه و تعطیلی های رسمی، هیچ گونه ارسالی انجام نمی شود و تمامی سفارشاتی که در این روز ها ثبت شود، در اولین روز کاری بعد از آن پردازش می گردد. در روز پنج شنبه نیز فقط در تهران سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱0 ثبت شوند، قابليت بررسی و ارسال را خواهند داشت. مابقی سفارشاتی که در این روز ثبت شوند، در اولین روز کاری پردازش و ارسال خواهند شد.

 

 

نکته 4: در مورد کالاهايي که هزينه ارسال رايگان باشد , انتخاب مناسبترين روش ارسال کالا به مقصد مشتری –باتوجه به حجم سفارش و سايرمشخصات فنی کالا – برعهده کولينگ خودرو خواهد بود.

 

*** لازم بذکر است به منظور کسب رضایت مشتری، کولينگ خودرو همواره تلاش خواهد کرد که کالا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به دست خریداران برساند***

 

 

توجه: در صورت مشاهده آسیب فیزیکی کالا و یا معیوب بودن در هنگام دریافت خریدار موظف است بلافاصله مراتب را به اطلاع کولينگ خودرو برساند. بدیهی است پس از گذشت 2 روز از تحويل کالا  , فرآیند خرید کالا تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی کولينگ خودرو بر اساس نظر کارشناسان کولينگ خودرو با خریدار انجام خواهد شد.