انصراف از خريد

ثبت سفارش اشتباه و يا انصراف از خريد

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی بعد از ارسال به هیچ قطعه ای تعلق نمی‌گیرد. حتی در صورتی که هیچ ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و … ویا حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد امکان مرجوع قطعات وجود ندارد.

همچنين درصورتيکه کاربر محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته و سفارش خود را اشتباه ثبت کرده یا به قطعه دیگری نیاز داشته است، امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد. لذا کاربر باید در هنگام ثبت سفارش، از صحت قطعات انتخابی خود مطمئن شود.

هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط کولينگ خودرو   امکان لغو کردن را دارند و پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده کولينگ خودرو   نخواهد بود .

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر علاوه بر حذف و يا ويرايش سفارش از قسمت پیگیری سفارشات سايت کولينگ خودرو  بوسيله تلفن به کارشناسان کولينگ خودرو  اطلاع داده شود.

-پس از هماهنگی با کارشناسان کولينگ خودرو  و انصراف  از خريد کالا با استفاده از فرم زیر درخواست خود مبنی بر لغو سفارش و عودت وجه را برای کولينگ خودرو   ارسال کنید. پس از بررسی از پشتیبانی با شما تماس گرفته خواهد شد.